Jak si můžete objednávat zboží v našem eshopu? Je to zcela jednoduché. V levé části našeho obchodu si můžete vybrat z několika kategorií. Po kliknutí na příslušnou kategorii se ve střední části zobrazí jednotlivé položky, které si dále můžete také otevřít, přečíst si podrobnosti o daném produktu, zobrazit fotografii ve vyšším rozlišení a případně si produkt objednat - jedním kliknutím na tlačítko - KOUPIT. Pokud budete mít s objednáním zboží potíže, neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím emailu nebo telefonicky. Před odesláním objednávky nezapomeňte uvést Vaši celou doručovací adresu, telefonní číslo, fakturační údaje a termín dokdy nejpozději zboží potřebujete doručit. Obvyklá expediční lhůta je 24 hodin od přijetí objednávky (ve všedních dnech) a dodací lhůta je cca 2 pracovní dny.
Způsob doručení Vaší objednávky si můžete zvolit z několika možností a vybrat si můžete ze dvou dopravců - Česká pošta nebo kurýrní služba PPL.
V případě, že jste si vybrali jako dopravce Českou poštu a poštovní doručovatel Vás nezastihne doma v den doručování zásilky, měl by vám zanechat zprávu kde si můžete balíček se zbožím vyzvednout (obvykle je uložen na nejbližší poště). Doba po kterou je možné balík na poště vyzvednout je 14 dnů ode dne uložení zásilky. Pokud tak neučiníte v tomto termínu, bude Vaše objednávka vrácena zpět k odesílateli, čímž se ovšem vystavujete riziku, že při Vaší případné příští objednávce bude na tuto skutečnost brán zřetel a její odeslání může být podmíněno platbou předem nebo může být zcela odmítnuta.
Pokud jste si jako dopravce vybrali společnost PPL, bude Vám balík doručován ve dvou po sobě následujících dnech (pokud se s kurýrem nedomluvíte jinak). Kurýr Vás bude před každým doručováním balíku telefonicky kontaktovat. Při nepřebrání balíčku v dohodnutých termínech se balík opět vrací zpět k odesílateli a my budeme tedy nuceni přistupovat k dalším případným objednávkám stejně jako v případě nevyzvednutého balíku z pošty.
V případě, že jste si zásilku objednali jako Obchodní balík (platba převodem dopředu na náš bankovní účet), příslušnou částku za Vaši objednávku včetně poštovného zasílejte na bankovní účet 2601260616/2010. Zboží Vám bude expedováno po přijetí platby v plné výši.
Osobní odběr za internetové ceny je možný na níže uvedené adrese. V případě, že nebylo zboží objednáno přes náš eshop, prodejce si vyhrazuje právo zákazníkovi účtovat maloobchodní ceny platné v kamenném obchodě.
Jaromírova 3
Praha 2
128 00
Po - Pá: 11:00 - 19:00
Sobota: 14:00 - 18.00
Telefon.: +420 601 354 333
Služba PPL (doručení do 24 hodin od vyexpedování):
- dobírka prostřednictvím služby PPL 129 Kč (kurýr)
- účtujeme přepravné a balné 99 Kč v případě platby předem na účet 2601260616/2010 (balík bez dobírky kurýrem)
Česká pošta - dobírka:
- účtujeme přepravné a balné 139 Kč v případě platby na dobírku (doručení do 5 pracovních dnů od vyexpedování)
- účtujeme přepravné a balné 180 Kč v případě výběru expresní služby a platby na dobírku (doručení následující pracovní den, popřípadě druhý následující den kurýrem)
Přepravné je zdarma při objednání zboží nad 1.000,- Kč.
Zboží, které si objednáte obvykle expedujeme následující pracovní den. Doporučujeme Vám při uzavírání objednávky napsat nám termín, do kdy nejpozději musíte mít zboží u sebe, abychom Vás mohli případně informovat, pokud nebudeme schopni Vámi požadovaný termín splnit např. z důvodu státního svátku, technických problémů nebo problému se skladovými zásobami v případě objednání většího počtu kusů zboží.
O datu odeslání Vaší objednávky Vás budeme kontaktovat na Vámi uvedenou emailovou adresu. Pro osobní odběr prosím také vyčkejte na potvrzující email, že je Vaše objednávka připravena k vyzvednutí. V případě, že si zboží budete chtít vyzvednout před obdržením potvrzujícího emailu, může se stát, že Vaše objednávka nebude připravena kompletní.